Shakra

Forum der schweizer Hardrockband Shakra
 
StartseiteStartseite  FAQFAQ  SuchenSuchen  MitgliederMitglieder  NutzergruppenNutzergruppen  AnmeldenAnmelden  Login  

Austausch | 
 

 KISS, 16.05.2010

Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach unten 
Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter
AutorNachricht
kiadha

avatar

Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 30
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

BeitragThema: KISS, 16.05.2010   17.05.10 6:27

Auso mis Fazit:

1. Teil: Laaaaaaaaaaaaangweilig u si heis nid gschafft, z Publikum mitzrisse...

2. Teil: Besser!

Zuegabe: WÄUTKLASS!!!!!!!! Laughing Headbang


P.s. Wär het e subrige Peugeot mit AG-Nr. und Shakra-Chläber? Wink
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
kiadha

avatar

Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 30
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 6:28

Haha... i ha z Datum bim Thema fausch ine ta... Chani das no ändere?
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Prini

avatar

Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 6:44

kiadha schrieb:
Haha... i ha z Datum bim Thema fausch ine ta... Chani das no ändere?

Het gloub klappet mit däm Datum Smile
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://www.myspace.com/shakrarock
Exil-Ämmitaler

avatar

Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 98
Ort : oscht-block

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:22

da emal es müschterli vo geschter, sorry, i weiss isch e chli gross Wink
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://myspace.com/exiljack
Prini

avatar

Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:25

Cool, was hesch de du fürne Fotoapparat inegschmugglet?
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://www.myspace.com/shakrarock
cathy
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 44
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:28

Also ich fang am Aafang a. Ich bi positiv vo dr Band Taking Dawn überrascht gsi. Mir hän si sehr guet gfalle und ha gfunde, si hän s'Publikum rächt guet uf Kiss könne iistimme, vorallem will si immer widder Bezug uf d'Kiss Army gnoh hän.

Wo denn Kiss uf d'Bühni ko sin, bin ich z'erscht au chli enttüscht gsi. Dr Sound hett mi am Aafang grad gar nid überzüggt und denn hän sie halt doch einigi Lieder vo dr Sonic Boom gspiilt, wo ich no überhaupt nid kenn. Aber denn hän si ändlich die alte Lieder füüre gholt und s'isch immer wie besser worde. Leider gseht me de Herre Simmons und Stanley s'Alter jetzt doch scho rächt guet aa, trotz Maske, aber rocke könne si immer no! Und d'Show vom Gene isch eifach immer no dr Oberhammer!!!!!!!!!

Und dr Satz vom Oobe: "Ich find dr Pfoschte nid" lol! lol! lol! lol! lol!
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Sorceress
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:46

Mi hei die Taking Dawn am Afang guet dünkt, mit dr Zyt isches aber chli längwilig worde. D'Songs hei wenig variiert und ä würkleche Hammersong isch nid derbi gsi.

Bi Kiss isches grad umgekehrt gsi: Nachenem gwaltige Intro mit viu technische Show-Effekte isches los gange und het für mi gar nid guet tönt. Vorauem dr Gsang het mi überhoupt nid überzügt. Aber scho vom zweite Stück a het mi d'Qualität besser dünkt. Je länger z'Konzärt gange isch, desto besser isch o d'Stimmig worde. Und über d'Show muess me definitiv nid striite: Die isch eifach hammergeil gsi!

Fazit: Isch ä coole Konzärtabe gsi!!! Headbang



@Exil-Ämmitaler:
"Wie, du fingsch dr Pfoschte nid?" *gröhl* lol! lol! lol!


Zuletzt von Sorceress am 17.05.10 7:47 bearbeitet; insgesamt 1-mal bearbeitet
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
kiadha

avatar

Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 30
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:47

Prini schrieb:
kiadha schrieb:
Haha... i ha z Datum bim Thema fausch ine ta... Chani das no ändere?

Het gloub klappet mit däm Datum Smile

Merci! Kiss
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Sorceress
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:49

@Kiadha: I gloube du hesch mi geschter Nacht uf dr Outobahn überholt churz vor dr Usfahrt Kilchberg Wink
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Prini

avatar

Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:50

Danke danke für die Konzärtiidrück!
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://www.myspace.com/shakrarock
kiadha

avatar

Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 30
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 7:56

Sorceress schrieb:
@Kiadha: I gloube du hesch mi geschter Nacht uf dr Outobahn überholt churz vor dr Usfahrt Kilchberg Wink

hehe 👅
auso wes e grüeni frosch-gurke mit shakra-chläberli isch xi binis xi... Wink was hesch de du nöime fürnes öuti?
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Sorceress
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 8:05

kiadha schrieb:
Sorceress schrieb:
@Kiadha: I gloube du hesch mi geschter Nacht uf dr Outobahn überholt churz vor dr Usfahrt Kilchberg Wink

hehe 👅
auso wes e grüeni frosch-gurke mit shakra-chläberli isch xi binis xi... Wink was hesch de du nöime fürnes öuti?

ä knallrote Mazda miteme Skansis-Chläber Laughing
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Sorceress
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 8:36

I ha leider nume äs paar Handy-Föteli gmacht:







Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Exil-Ämmitaler

avatar

Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 98
Ort : oscht-block

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 8:45

also zerscht emal zu taking down, i weiss nid eso rächt wo d'nädlä
gstande isch, aber dert vorne wo i gsi bi hets rächt gfägt und d'lüt si au rächt mit,
oder hesch du e anderi vorband gseh als i ?? *lol*
nei, i gibe der ariane rächt, mit der ziit het me chönne säge es si alli songs genau glich gstrickt gsi,
aber si hei sich müeh gäh und i dänke die blibe mir länger in erinnerig als die im 2008i.

nun zu kiss, s'intro isch hammer gsi, idrücklich gmacht "gozzilla und king kong lassen grüssen"
für min gschmack isch es im gägesatz zur cathy grad umgekehrt gsi, i ha gfunde, e chli weing neui songs
gspillt, aber ok die meischte sind ja wäge dene lieder cho wo me scho kennt.
für mi isch es aber scho chli eso gsi, dass es mi dünkt het es isch nid würklich e steigerig gsi
gägenüber 2008, ok, ganz klar vill meh knallkörper derfür e chli weniger flammewärfer vor der bühni,
aber süscht isch ja alles derbi gsi, bluet und füürspucke, knallendi gitarre, en flug unters hallestadiondach, und ein usflug zum mischpult, äbe alles wie vor 2 jahr scho, aber bis kiss
verzeit me das ja, nei, me erwartets eigentlich eso oder ?

fazit, es isch e hammershow gsi, und mini ohre hei no lang pfiffe woni scho daheim gsi bi.

@moni: das isch die glich cam gsi wie bim mötley vor eme jahr

@sorci und cathy: ja ja de sch...pfoschte lol! und wie lang muess i ächt das jetzt ghöre ??
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://myspace.com/exiljack
Sorceress
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 8:49

Exil-Ämmitaler schrieb:
@sorci und cathy: ja ja de sch...pfoschte lol! und wie lang muess i ächt das jetzt ghöre ??

Mir warte mau bis zu Wiehnachte, de luege mir wiiter... Razz lol!
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
cathy
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 44
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 8:52

Sorceress schrieb:
Exil-Ämmitaler schrieb:
@sorci und cathy: ja ja de sch...pfoschte lol! und wie lang muess i ächt das jetzt ghöre ??

Mir warte mau bis zu Wiehnachte, de luege mir wiiter... Razz lol!

Das gsehn ich au so. Mir luege denn eifach, dass mir d'FC-GV nid bimene Pfoschte mache, süsch findsch uns nid Razz Razz Razz
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Exil-Ämmitaler

avatar

Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 98
Ort : oscht-block

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 9:14

läck sorci, bisch du wit obe ghocket !!! Shocked

jä nu derfür hesch dänk am gene grad chönne grad i d'ouge luege wo er
uf der obere plattform gstande isch oder ? Wink

zum glück isch es im hallestadion gsi und nid im letzigrund,
süscht hättisch sicher e "pfoschte" im wäg gha zum fötele Laughing
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://myspace.com/exiljack
kiadha

avatar

Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 30
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 10:32

Exil-Ämmitaler schrieb:
also zerscht emal zu taking down, i weiss nid eso rächt wo d'nädlä
gstande isch, aber dert vorne wo i gsi bi hets rächt gfägt und d'lüt si au rächt mit,
oder hesch du e anderi vorband gseh als i ?? *lol*
nei, i gibe der ariane rächt, mit der ziit het me chönne säge es si alli songs genau glich gstrickt gsi,
aber si hei sich müeh gäh und i dänke die blibe mir länger in erinnerig als die im 2008i.


Auso aues woni gschribe ha isch uf KISS bezoge... (villich hätti söue schribe 1ti häufti anstatt 1te teil... Wink ) I ha d Vorband gar nid gseh. Di si gad fertig xi woni cho bi... lol!
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Sorceress
Text-Göttin
avatar

Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   17.05.10 11:27

Exil-Ämmitaler schrieb:
jä nu derfür hesch dänk am gene grad chönne grad i d'ouge luege wo er
uf der obere plattform gstande isch oder ? Wink

S'het grad chli öppis...

...allerdings isch mir zwar nid ä Pfoschte, derfür aber Deckekonstrukion im Wäg gsi! lol! lol!
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Exil-Ämmitaler

avatar

Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 98
Ort : oscht-block

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   18.05.10 12:49

da nomal e paar bildli, sobald i no meh uf myspace dobe han,
post i der link da inne Wink







Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://myspace.com/exiljack
kiadha

avatar

Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 30
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   18.05.10 13:10

Jack, merci viiiiiiiiiu Mau für die coole Föteli!! Kiss Bisch du so wit vorä gsi?
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Exil-Ämmitaler

avatar

Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 98
Ort : oscht-block

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   18.05.10 13:25

ja klar, i würd säge am afang i der dritte reihe,
und am schluss praktisch am gatter vorne Smile
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://myspace.com/exiljack
kiadha

avatar

Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 30
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   19.05.10 6:02

Exil-Ämmitaler schrieb:
ja klar, i würd säge am afang i der dritte reihe,
und am schluss praktisch am gatter vorne Smile

Headbang Headbang Headbang
Prost
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen
Exil-Ämmitaler

avatar

Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 98
Ort : oscht-block

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   19.05.10 6:26

so da wär der link zu de erschte bilder uf myspace

KISS @ Hallenstadion 16.05.2010
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://myspace.com/exiljack
Prini

avatar

Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   19.05.10 6:28

Super Föteli, das hätme sech früecher o nid chönne vorstelle dassme vo somene Konzärt so gueti Föteli chönnt mache. D'Fotoapparät heisi eim wäggnoh u Handy heimer no kes gha Crazy
Nach oben Nach unten
Benutzerprofil anzeigen http://www.myspace.com/shakrarock
Gesponserte Inhalte




BeitragThema: Re: KISS, 16.05.2010   

Nach oben Nach unten
 
KISS, 16.05.2010
Vorheriges Thema anzeigen Nächstes Thema anzeigen Nach oben 
Seite 1 von 2Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Shakra  :: Sonstiges :: Konzertberichte allgemein-
Gehe zu: